nytt år, nya möjligheter

Kanske ska sätta igång med detta igen, det är trots allt ganska så kul hehe!


2009 var riktitg bra - lärde känna underbart nytt folk, tappade dock gamla men det är smällar man får ta också. Var i grekland och mallorca, hade det mycket bra. Har haft världens bästa lov, speciellt jullovet. Kunde inte fått en bättre början på det och inte heller ett bättre avslut (inte riktigt slut än men snart så, tyvärr!). Har börjat stå upp för mig själv mer även om det inte är tillräckligt. Men det är alltid en början. Det har hänt så galet mycket under 2009 och jag har varit glad så gott som hela året. TOPPENÅR!

2010 kommer slå 2009, jag känner det på mig. Jag blir 18, får körkort, får gå ut osvosv! Det kommer hända mycket och jag ska ta vara på dagarna! VÄLKOMMEN 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback