living the dream

Nu har det gått några dagar va?! haha. har inte koll på något. Vet bara att skolan börjar på tisdag och att jag just nu leeeeever livet! Helt supertoppenbra är det, vill INTE till skolan haha.

Har varit hos robin varje kväll, umgåtts och haft mycket kul med alla favoriterna! Gårdagen slutade med att simon och kevin gjort mackor, köpt chips, poppat popcorn, hällt upp läsk och köpt powerking som jag smaskade i mig hehe. Max gav upp sin sömn och kom istället och gjorde oss sällskap! Somnade hyffsat tidigt och gick upp i bra tid! GRYYYYMT.

Nu blir det eurostop för att hämta ut min klocka :)))


Kommentarer
Postat av: Elin

Så bra min vän! saknar dig så jag tkr visst du ska längta till skolan! :D

2010-01-09 @ 20:11:17
URL: http://elinmared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback