hår

Alltså hår... Det är rätt knäppt hur mycket självförtroende som sitter i håret.
Jag hade hyffsat långt hår innan gymnasiet, sen fick jag ett ryck och ville klippa en lång page. Fick dock världens sämsta frisör som klippte en normal page.. Jag grät i flera dagar och mådde skit! Självförtroendet åkte till botten och till sist fick jag nog och köpte löshår.
Allt blev bättre och jag fick tillbaka självförtroendet och självkänslan!

Alltså hur sjukt är det inte?! Det är lite hår, så jävla töntig man kan vara! Men det är så, det ligger grymt mycket i håret. Har man lite hår att svänga med blir livet mycket bättre typ..

Så när man kollar på top model kanske man inte ska döma dom så hårt för att dom sitter där och gråter när deras hår ryker. Hur jävla töntigt det än är så blir man faktiskt deprimerad. Been there done that!





kort - hårförlågning - nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback