det är likadant för oss alla

Minnen, både bra och dåliga men man har alltid de kvar. Ibland vill man inget hellre än att glömma något man gjort, förtränga hur man gjorde bort sig då och då. Men egentligen, alla gör bort sig. Alla gör saker som de ångrar, vi har alla varit där - och än är det inte slut. Vi har hur många år som helst på oss att göra bort oss på. Det gäller bara att skratta åt det, livet går vidare och det löser sig alltid som sagt! Bjud på er själva. Jag har försökt sluta bry mig lika mycket om vad jag har gjort, vad jag inte skulle gjort osv. Det är skitsamma! Det som har hänt har hänt och går inte att göra ogjort.

Lev livet fullt ut! Man ska ha roligt och inte tänka på allt som har hänt eller vad som kommer att hända =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

BRA SAGT!

2009-10-18 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback