vi festade till det - om vi gjorde

Gården var riktigt rolig, det behövdes eftersom jag var så sjukt rastlös.
Vi började hemma hos mig, jag fanny och petra, hade grymt roligt. Körde jag har aldrig även om vi redan vet allt om varandra, men ändå. Lite var det nog alla glömt berätta haha.
Sen cyklade vi till sander. Där var det livat och självklart  blir man lite senare islängd i poolen även om man gjort motstånd. TVÅ GÅNGER DENNA DAGEN, silka jävlar.
Åkte hem en snabbis med petra för att fixa till oss sen blev det stan en liten stund sen cyklade vi hem med folk.

TACK FÖR EN ROOOLIG KVÄLL! och nu kommer det en massa bilder, enjoy
















Nu orkar jag inte lägga in fler bilder, hade en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback