sf

Vaknade vid halv12 och får nästan direkt ett sms där det står att fanny ska åka till thailand den 9 december = sanna avundsjuk.. Vill inget annat än att åka tillbaka till thaiet. Men nu är det grekland om en vecka vilket kommer rocka!!
NAXOS
IOS
AMORGOS
hemma igen den 1 augusti

Sen skrev jag och fanny packlista och att-göra-lista, najs! höhö. Åkte sen till stan för att inhandla det som behövdes.

Nästa vecka blir det jobb, måndag - onsdag. Kommer avlida, speciellt när värmen ska komma och det som man verkligen vill göra är att umgås med alla eftersom jag är borta i mer än två veckor. Aja, det blir pengar - nu har jag bara 80 kr på mitt kort haha. Wooooopsi!

Nu ska jag hem till fluffet sen får vi se vad kvällen bär oss

Kommentarer
Postat av: emmy

och när ni koommer hem ska vi ses!

2009-07-10 @ 20:02:58
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback