in greket

HEJHEJ

har sitter vi och har de bra!!! hihihihiehe.

Har varit pa naxos och ar nu pa ios, de eee najs. Har kommit till ett superfint hotell - we like!
Har ar det jattefint och vi hoppas att det ar mycket regn hemma hos er, sadesa.

Idag har vi akt bananbat, nej inte fanny for hon kunde inte (dalig).. Sa det var jag, mamma, simon och kajsa. En gang ramlade jag av helt ensam, lonely so lonely. Men stark som man ar var det inte svart att ta sig upp, inte for mig och kajsa iaf. Mamma och simon hade grymtans mycket problem att komma upp sa jag och kajsa fick dra dom upp, riktigt javla svaga :D

Alla andra dagar har vi solat littegranna, sen duschat, sen ut.

Ingen fantasi i vara hjarnor. Ska snart upp till vara rum och ta en fet dush. Man har 100000 liter sand i huvud och oron, men det ar ganska sa mysigt ibland.

PUSS FRAN SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback