stugan

Nu slänger jag in ett par bilder från stugan med mina älsklingar!





































välkomna till stugan önskar britt och bertil





































en styck sanna och en styck petra innan kräftskiva!


här kommer vi igeeeeeen!


elinpelin


finaste petra


mästerskalaren harrysson: - TITTA RUMPAN ÄR KVAR!!


sander och kjöller kom och hälsade på oss, skogsmullarna.



Det var alla bilder från stugan. Min kamera är på lagning fortfarande och därför har vi nooooo pictures -även om elin och petra hade med sin....
Ja, stugan var hursomhelst toppen! Kollade 3000 filmer, var nere på coop 3000 gånger, gjorde av med 3000 kr typ. neeej nu överdrev jag ganska mycket. favorittjejer <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback