jag har ett mycket fint liv, jag lovar er

Internet har varit förjävlig hela dan! har därför spenderat hela kvällen framför teven, också trevligt.
Har hunnit se x antal filmer sen jag kom hit = liv.

Igår blev det firande av ted och boulspelande. Haha boul är bannemig underksattat, vi hade riktigt kul.
Träffade jullan också, saknat dig.
Idag blev det en sväng till lager157 där jag plockade på mig en massa nödvändiga saker. Tröjor och linnen samt en midjekjol. Bilder kan ni få en vacker dag.

Imorgon blir det en tripp till stockholm med mamma och simon. Ska shoppa upp pengarna jag har tjänat. Lite belöning för sitt slit måste man väll få? Nej men när jag börjar jobba till hösten ska jag spara pengar, nu ska jag verkligen börja!
Speciellt om jag vill ha det som planerat.

  • resa med tjejerna nästa sommar
  • resa med flera tjejer nästa sommar
  • vara utomlands ett bra tag efter gymnasiet
Nu kör vi hårt, lycka till sanna falk.

Kommentarer
Postat av: Elin

Resan nästa år måste bli av! :D de hade varit så sjukt kul om vi hade åkt iväg! :D

2009-08-11 @ 21:11:17
URL: http://elinmared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback